شرح وظایف:
1ـ نظارت برحسن استقرار ساختار و تشکیلات مصوب دانشگاه
2ـ بررسی پیشنهاد اصلاحات ساختاری و تشکیلاتی برنامه ریزی و نظارت بر جایریزی تشکیلات مصوب هیات امنا
3 ـ نظارت بر اجرای نظام های نوین مدیریتی از جمله نظام پیشنهادات، ایده ها و تجربیات کارکنان، مدیران و فرایندها
4 ـ نظارت بر انتصاب،تغییر عنوان، ارتقاء رتبه و طبقه، احتساب مدرک تحصیلی و سوابق تجربی کارکنان
تغییر رنگ فونت:
رنگ اصلی:
رنگ متن:
تغییر رنگ پس زمینه:
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود