برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
گیلد آرامون

گیلد آرامون

کارشناس اداره امور قراردادها، مناقصات و مزایدات دانشگاه( امور خدمات عمومی - تنظیف- داروخانه ها)

روابط عمومی و تبلیغات

04431937105

مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی

شرح وظایف:

 

 1-      تهیه و تنظیم اسناد مناقصات امور خدماتی (تنظیف) و مزایدات واگذاری کلیه داروخانه­های کلیه واحدهای تابعه دانشگاه.

2-      بارگزاری مناقصات و مزایدات و اوراق شرایط پس از اخذ پاراف مدیریت­های مرتبط در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت جهت برگزاری مناقصات.

3-      اخذ مجوز برگزاری مناقصات و مزایدات ]امور خدماتی (تنظیف) و اجاره مکان داروخانه­ها[ ارجاعی از معاونت توسعه مديريت، منابع و برنامه­ريزي دانشگاه.

4-      بررسی و تنظیم اوراق شرایط و قرارداد مناقصات و مزایدات دانشگاه (قبل از برگزاری) .

5-      برگزاری مناقصات و مزایدات و تهیه و تنظیم کلیه مکاتبات در خصوص مناقصات و مزایدات شامل اخذ مجوز، مکاتبه با واحدها، دعوت­نامه، صورتجلسات، ابطال یا عودت سپرده­ها و ... .

6-      تنظیم برنامه زمانی بازگشائی مناقصات و برگزاری مناقصه مربوطه در تاریخ معین طبق دعوت­نامه.

7-      تهیه و تنظیم قراردادها نسخه و اخذ امضای پیمانکار یا مستأجر؛ و ارسال به واحد جهت امضای بالاترین مقام واحد مربوطه.

8-      تهیه و تنظیم متمم­های مربوط به قراردادهای امور تنظیفی (پس از اخذ مجوز مربوطه از ریاست محترم یا معاونت توسعه محترم دانشگاه) .

9-      انجام کلیه امورات مربوط به تمدید سال دوم یا سوم مربوط به اجاره مکان داروخانه­های واحدهای تابعه دانشگاه.

10-  مستندسازی اقدامات انجام شده در پرونده­های مربوطه و انجام سایر امورات مرتبط با شغل مورد تصدی.

11-  تهیه و تنظیم آمار مربوط به کلیه قراردادهای واگذاری امور تنظیفی و قراردادهای واگذاری داروخانه­های واحدهای تابعه دانشگاه، به تفکیک هر واحد.

12-  تنظیم نامه های ارسالی کلیه واحدهای تابعه دانشگاه، در خصوص قراردادهای واگذاری امور تنظیفی و واگذاری داروخانه­های واحدهای تابعه دانشگاه.

تنظیمات قالب