English|فارسي  | سایت اصلی دانشگاه |   امروز: چهارشنبه ١٧ خرداد ١٤٠٢
-->

نام و نام خانوادگی:  ساناز دلشاد خامنه

سمت : رئیس گروه بودجه ریزی عملیاتی دانشگاه

شرح وظایف

1.     جمع آوری اطلاعات کارشناسان و نظارت و کنترل آن.

2.     جمع آوری اطلاعات برنامه عملیاتی و نظارت و کنترل آن.

3.     کنترل و نظارت بر منابع وصولی ( جاری، هزینه ای ، تملک دارائی­های سرمایه ای، درآمد اختصاصی، سایر منابع، کمک های مردمی) و ارائه گزارش مربوطه به مدیریت

4.     نظارت بر عملکرد کارشناسان حوزه های مختلف

5.     ایجاد هماهنگی در انجام امور محوله کارشناسان در جمع آوری اطلاعات

6.     جمع­بندی اطلاعات درخواستی حوزه های مختلف و گزارش آن به سطوح بالای مدیریت سازمانی

 

نام و نام خانوادگی : مهدی اکبری

سمت : کارشناس حوزه درمان

شرح وظایف :

1.     مبادله تفاهم نامه بخش درمان

2.       جمع آوری اطلاعات پایه ای و سنجه های عملکردی و بارمالی و همچنین و نیازهای مربوطه حوزه درمان

3.       تجزیه و تحلیل عملکردی فعالیت های بخش درمان و پایش مراکز درمانی

4.       گزارشات تحلیلی از وضعیت موجود حوزه

5.       ابلاغ تخصیص حوزه مربوطه.

6.       تهیه و تنظیم گزارشات مالی در مقاطع مختلف ( ماهانه، سه ماهه و ..) و تراز مالی پایان سال

7.       جمع­بندی گزارشات ماده 45 واحدهای تابعه

8.       پیش بینی منابع مورد نیاز کلیه واحدهای بیمارستانی ( در بودجه های سنواتی)

9.       بروز رسانی سامانه بپا، نرم افزارهای بودجه ای هزینه ای

 

نام و نام خانوادگی : محمود قهرمانپور

سمت : کارشناس حوزه بهداشت و دارو و فوریت

شرح وظایف :

1.         مبادله تفاهم نامه بخش بهداشت

2.         جمع آوری اطلاعات پایه ای و سنجه های عملکردی و بارمالی و همچنین و نیازهای مربوطه حوزه بهداشت

3.         تجزیه و تحلیل عملکردی فعالیت های بخش بهداشت و پایش مراکز بهداشتی

4.         گزارشات تحلیلی از وضعیت موجود حوزه

5.         ابلاغ تخصیص حوزه مربوطه.

6.         تهیه و تنظیم گزارشات مالی در مقاطع مختلف ( ماهانه، سه ماهه و ..) و تراز مالی پایان سال

7.         جمع­بندی اطلاعات بازنشستگان و نقل و انتقالات در تمام حوزه ها

8.         پیش بینی منابع مورد نیاز کلیه واحدهای بهداشتی ( در بودجه های سنواتی)

9.         بروز رسانی سامانه بپا، نرم افزارهای بودجه ای هزینه ای

10.      مبادله تفاهم نامه بخش دارو

11.      جمع آوری اطلاعات پایه ای و سنجه های عملکردی و بارمالی و همچنین و نیازهای مربوطه حوزه دارو

12.      تجزیه و تحلیل عملکردی فعالیت های بخش دارو و پایش مراکز دارویی واحدهای بیمارستانی و داروخانه های دولتی

13.      گزارشات تحلیلی از وضعیت موجود حوزه

14.      ابلاغ تخصیص حوزه مربوطه.

15.      تهیه و تنظیم گزارشات مالی در مقاطع مختلف ( ماهانه، سه ماهه و ..) و تراز مالی پایان سال

16.      پیش بینی منابع مورد نیاز کلیه واحدها ( در بودجه های سنواتی)

17.      بروز رسانی سامانه بپا، نرم افزارهای بودجه ای هزینه ای

 

نام و نام خانوادگی : مهدی علیاری

سمت : کارشناس حوزه آموزش ، ردیف و سایر منابع

شرح وظایف :

1.       مبادله تفاهم نامه بخش آموزش

2.       جمع آوری اطلاعات پایه ای و سنجه های عملکردی و بارمالی و همچنین و نیازهای مربوطه حوزه آموزش

3.       تجزیه و تحلیل عملکردی فعالیت های بخش آموزش، ردیف و سایر منابع

4.       گزارشات تحلیلی از وضعیت موجود حوزه

5.       ابلاغ تخصیص حوزه مربوطه.

6.       تهیه و تنظیم گزارشات مالی در مقاطع مختلف ( ماهانه، سه ماهه و ..) و تراز مالی پایان سال

7.       پیش بینی منابع مورد نیاز کلیه واحدها ( در بودجه های سنواتی)

8.       بروز رسانی سامانه بپا، نرم افزارهای بودجه ای هزینه ای

 

نام و نام خانوادگی : میرحجت ریحانی

سمت : کارشناس مسئول حوزه تملک دارائی سرمایه ای

شرح وظایف :

1.       نظارت بر جمع آوری اطلاعات پایه ای و سنجه های عملکردی و بارمالی و همچنین و نیازهای مربوطه حوزه تملک دارایی های سرمایه ای

2.       نظارت بر گزارشات تحلیلی از وضعیت موجود حوزه

3.       نظارت بر ابلاغ تخصیص حوزه مربوطه.

4.       نظارت بر تهیه و تنظیم گزارشات مالی در مقاطع مختلف ( ماهانه، سه ماهه و ..) و تراز مالی پایان سال و میزان بدهی به پیمانکاران

5.       نظارت بر مبادله موافقت نامه های استانی، ملی ، منابع اعتباری تملک دارائی های سرمایه ای

6.       نظارت بر بروز رسانی سامانه TDS، نرم افزارهای بودجه ای تملک دارائی های سرمایه ای

نام و نام خانوادگی : تیمور فیضی

سمت : کارشناس حوزه تملک دارائی سرمایه ای

شرح وظایف :

1.    جمع آوری اطلاعات پایه ای و سنجه های عملکردی و بارمالی و همچنین و نیازهای مربوطه حوزه تملک دارایی های سرمایه ای

2.    گزارشات تحلیلی از وضعیت موجود حوزه

3.    ابلاغ تخصیص حوزه مربوطه.

4.    تهیه و تنظیم گزارشات مالی در مقاطع مختلف ( ماهانه، سه ماهه و ..) و تراز مالی پایان سال و میزان بدهی به پیمانکاران

5.    مبادله موافقت نامه های استانی، ملی ، منابع اعتباری تملک دارائی های سرمایه ای

6.    بروز رسانی سامانه TDS، نرم افزارهای بودجه ای تملک دارائی های سرمایه ای

 

 

 

نام و نام خانوادگی : یعقوب یوسفی

سمت : کارشناس حوزه تملک دارائی سرمایه ای

شرح وظایف :

7.       جمع آوری اطلاعات پایه ای و سنجه های عملکردی و بارمالی و همچنین و نیازهای مربوطه حوزه تملک دارایی های
سرمایه ای

1.       گزارشات تحلیلی از وضعیت موجود حوزه

2.       ابلاغ تخصیص حوزه مربوطه.

3.       تهیه و تنظیم گزارشات مالی در مقاطع مختلف ( ماهانه، سه ماهه و ..) و تراز مالی پایان سال و میزان بدهی به پیمانکاران

4.       مبادله موافقت نامه های استانی، ملی ، منابع اعتباری تملک دارائی های سرمایه ای

5.       بروز رسانی سامانه TDS، نرم افزارهای بودجه ای تملک دارائی های سرمایه ای