نام و نام خانوادگی: ساناز دلشاد خامنه سمت : رئیس گروه بودجه ریزی عملیاتی دانشگاه شرح وظایف 1. جمع آوری اطلاعات کارشناسان و نظارت و کنترل آن. 2. جمع آوری اطلاعات برنامه عملیاتی و نظارت و کنترل آن. 3. کنترل و نظارت بر منابع وصولی ( جاری، هزینه ای ، تملک دارائیهای سرمایه ای، درآمد اختصاصی، سایر منابع، کمک های مردمی) و ارائه گزارش مربوطه به مدیریت 4. نظارت بر عملکرد کارشناسان حوزه های مختلف 5. ایجاد هماهنگی در انجام امور محوله کارشناسان در جمع آوری اطلاعات 6. جمعبندی اطلاعات درخواستی حوزه های مختلف و گزارش آن به سطوح بالای مدیریت سازمانی
نام و نام خانوادگی : مهدی اکبری سمت : کارشناس حوزه درمان شرح وظایف : 1. مبادله تفاهم نامه بخش درمان 2. جمع آوری اطلاعات پایه ای و سنجه های عملکردی و بارمالی و همچنین و نیازهای مربوطه حوزه درمان 3. تجزیه و تحلیل عملکردی فعالیت های بخش درمان و پایش مراکز درمانی 4. گزارشات تحلیلی از وضعیت موجود حوزه 5. ابلاغ تخصیص حوزه مربوطه. 6. تهیه و تنظیم گزارشات مالی در مقاطع مختلف ( ماهانه، سه ماهه و ..) و تراز مالی پایان سال 7. جمعبندی گزارشات ماده 45 واحدهای تابعه 8. پیش بینی منابع مورد نیاز کلیه واحدهای بیمارستانی ( در بودجه های سنواتی) 9. بروز رسانی سامانه بپا، نرم افزارهای بودجه ای هزینه ای
نام و نام خانوادگی : محمود قهرمانپور سمت : کارشناس حوزه بهداشت و دارو و فوریت شرح وظایف : 1. مبادله تفاهم نامه بخش بهداشت 2. جمع آوری اطلاعات پایه ای و سنجه های عملکردی و بارمالی و همچنین و نیازهای مربوطه حوزه بهداشت 3. تجزیه و تحلیل عملکردی فعالیت های بخش بهداشت و پایش مراکز بهداشتی 4. گزارشات تحلیلی از وضعیت موجود حوزه 5. ابلاغ تخصیص حوزه مربوطه. 6. تهیه و تنظیم گزارشات مالی در مقاطع مختلف ( ماهانه، سه ماهه و ..) و تراز مالی پایان سال 7. جمعبندی اطلاعات بازنشستگان و نقل و انتقالات در تمام حوزه ها 8. پیش بینی منابع مورد نیاز کلیه واحدهای بهداشتی ( در بودجه های سنواتی) 9. بروز رسانی سامانه بپا، نرم افزارهای بودجه ای هزینه ای 10. مبادله تفاهم نامه بخش دارو 11. جمع آوری اطلاعات پایه ای و سنجه های عملکردی و بارمالی و همچنین و نیازهای مربوطه حوزه دارو 12. تجزیه و تحلیل عملکردی فعالیت های بخش دارو و پایش مراکز دارویی واحدهای بیمارستانی و داروخانه های دولتی 13. گزارشات تحلیلی از وضعیت موجود حوزه 14. ابلاغ تخصیص حوزه مربوطه. 15. تهیه و تنظیم گزارشات مالی در مقاطع مختلف ( ماهانه، سه ماهه و ..) و تراز مالی پایان سال 16. پیش بینی منابع مورد نیاز کلیه واحدها ( در بودجه های سنواتی) 17. بروز رسانی سامانه بپا، نرم افزارهای بودجه ای هزینه ای
نام و نام خانوادگی : مهدی علیاری سمت : کارشناس حوزه آموزش ، ردیف و سایر منابع شرح وظایف : 1. مبادله تفاهم نامه بخش آموزش 2. جمع آوری اطلاعات پایه ای و سنجه های عملکردی و بارمالی و همچنین و نیازهای مربوطه حوزه آموزش 3. تجزیه و تحلیل عملکردی فعالیت های بخش آموزش، ردیف و سایر منابع 4. گزارشات تحلیلی از وضعیت موجود حوزه 5. ابلاغ تخصیص حوزه مربوطه. 6. تهیه و تنظیم گزارشات مالی در مقاطع مختلف ( ماهانه، سه ماهه و ..) و تراز مالی پایان سال 7. پیش بینی منابع مورد نیاز کلیه واحدها ( در بودجه های سنواتی) 8. بروز رسانی سامانه بپا، نرم افزارهای بودجه ای هزینه ای
نام و نام خانوادگی : میرحجت ریحانی سمت : کارشناس مسئول حوزه تملک دارائی سرمایه ای شرح وظایف : 1. نظارت بر جمع آوری اطلاعات پایه ای و سنجه های عملکردی و بارمالی و همچنین و نیازهای مربوطه حوزه تملک دارایی های سرمایه ای 2. نظارت بر گزارشات تحلیلی از وضعیت موجود حوزه 3. نظارت بر ابلاغ تخصیص حوزه مربوطه. 4. نظارت بر تهیه و تنظیم گزارشات مالی در مقاطع مختلف ( ماهانه، سه ماهه و ..) و تراز مالی پایان سال و میزان بدهی به پیمانکاران 5. نظارت بر مبادله موافقت نامه های استانی، ملی ، منابع اعتباری تملک دارائی های سرمایه ای 6. نظارت بر بروز رسانی سامانه TDS، نرم افزارهای بودجه ای تملک دارائی های سرمایه ای نام و نام خانوادگی : تیمور فیضی سمت : کارشناس حوزه تملک دارائی سرمایه ای شرح وظایف : 1. جمع آوری اطلاعات پایه ای و سنجه های عملکردی و بارمالی و همچنین و نیازهای مربوطه حوزه تملک دارایی های سرمایه ای 2. گزارشات تحلیلی از وضعیت موجود حوزه 3. ابلاغ تخصیص حوزه مربوطه. 4. تهیه و تنظیم گزارشات مالی در مقاطع مختلف ( ماهانه، سه ماهه و ..) و تراز مالی پایان سال و میزان بدهی به پیمانکاران 5. مبادله موافقت نامه های استانی، ملی ، منابع اعتباری تملک دارائی های سرمایه ای 6. بروز رسانی سامانه TDS، نرم افزارهای بودجه ای تملک دارائی های سرمایه ای
نام و نام خانوادگی : یعقوب یوسفی سمت : کارشناس حوزه تملک دارائی سرمایه ای شرح وظایف : 7. جمع آوری اطلاعات پایه ای و سنجه های عملکردی و بارمالی و همچنین و نیازهای مربوطه حوزه تملک دارایی های 1. گزارشات تحلیلی از وضعیت موجود حوزه 2. ابلاغ تخصیص حوزه مربوطه. 3. تهیه و تنظیم گزارشات مالی در مقاطع مختلف ( ماهانه، سه ماهه و ..) و تراز مالی پایان سال و میزان بدهی به پیمانکاران 4. مبادله موافقت نامه های استانی، ملی ، منابع اعتباری تملک دارائی های سرمایه ای 5. بروز رسانی سامانه TDS، نرم افزارهای بودجه ای تملک دارائی های سرمایه ای
|