چشم انداز
مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری برآن است که در راستای دستیابی به اهداف افق 1404 و سیاست های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران پیشرو و الگو در دستیابی به نظام اداری صحیح، توسعه گرا و نو اندیش باشد.
رسالت
از جمله رسالت های مدیریت نوسازی وتحول اداری دانشگاه علوم پزشکی وخدمات درمانی استان آذربایجان غربی می توان به تامین وارائه خدمات ستادی- تخصصی در زمینه امور مرتبط با مهندسی سازمان ، مهندسی مشاغل و آموزش به واحدهای ستادی ،بیمارستانها، شبکه های بهداشت و درمان تابعه ، مرکز بهداشت و سایر واحد ها با بکارگیری مناسب ترین رویکردها، الگوها، سیستمها، روشها و ابزارهای مدیریت و علوم اداری با عنایت به محوریت اداره نوسازی و تحول اداری، نعطاف پذیری، عدالت، اثربخشی، کارایی، مسئولیت پذیری و پایبندی به قوانین و مقررات در جهت حمایت از فعالیتهای سلامت، آموزش و پژوهش پزشکی اشاره کرد.
اهداف
- · ترویج و ارتقاي مهارت و فرهنگ کار و تحول در دانشگاه
- · ایجاد بستر مناسب براي رشد و اعتلاي اداري ، علمی و پژوهشی دانشگاه و تلاش براي کسب رتبه مطلوب درشاخص رضایت مندي مراجعین در بین دانشگاه ها و سایر دستگاه هاي اجرایی
- · پایش و ارتقاء نظام سلامت اداری
- · ارتقاء شاخصهاي بهره وري و اصلاح و بهبود فرآیندهاي کاري
- · بررسي، بازنگري و اصلاح ساختار و تشكيلات
- · فراهم كردن بستر فرهنگي مناسب از طريق پيشنهاد و اقدام در جهت اجراي راهكارهاي علمي ومقبول
- · تهيه، تنظيم و ارائه پروتكلهاي اجرايي، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ابلاغيه ها در خصوص امور مرتبط
-
- · تهيه، تنظيم و مديريت بانك اطلاعات تخصصي مديريت
- ·
سیاست ها
- · توانمندسازی مدیران و توسعه کمی و کیفی دانش مدیریتی مبتنی برنیاز
- · اصلاح و منطقی سازی ساختار و تشکیلات نظام اداری در جهت تحقق اهداف دانشگاه
- · نظارت ، کنترل و بررسی در امر انتصابات ، ارتقاء ، اعمال مدرک تحصیلی و تنزل گروه شاغلین
- · ایجاد انگیزش ، انتخاب کارکنان مناسب، تعیین مسیر ارتقای کارکنان تخصیص وظایف مورد نظر به مشاغل
- · تسهیل شیوه ارائه خدمات تکریم ارباب رجوع جهت افزایش میزان رضایتمندی مشتریان
- · تقویت نظام جامع مدیریت عملکرد سازمان در حوزه شاخصهای عمومی
- · ارائه الگو استفاده بهینه از منابع در راستای ارتقای بهره وری
- · استقرار نظام پیشنهادات و فراهم کردن بستر مناسب فرهنگی در جهت اجرای راهکارهای علمی و مورد قبول
- · ارتقای نظام سلامت اداری و تقویت قانونگرایی کارکنان
- · توسعه نظام اداری الکترونیک به منظور تسهیل در ارائه خدمات مطلوب
|