English|فارسي  | سایت اصلی دانشگاه |   امروز: جمعه ١٧ آذر ١٤٠٢
-->


نام : محمد امین

نام خانوادگی : حسن زاده

مدرک تحصیلی :لیسانس

رشته تحصیلی :حسابداری

سمت : کارشناس اداره امور قراردادها، مناقصات و مزایدات دانشگاه (امور خدمات عمومی-پشتیبانی-حفاظتی-امور سرایداری-گروههای بهداشتی و پرستاری-خرید ها - امور ایاب و ذهاب -خودروئی)

شماره تماس : 04431937105

شرح وظایف:

1-     تهیه و تنظیم اسناد مزایدات و مناقصات امور خدماتی (تنظیف) و گروه بهداشتی و پرستاری و خریدهای مربوط به واحدهای تابعه دانشگاه.

2-     برگزاری مناقصات و مزایدات و تهیه و تنظیم کلیه مکاتبات در خصوص مناقصات و مزایدات شامل اخذ مجوز، مکاتبه با واحدها، دعوت­نامه، صورتجلسات، ابطال یا عودت سپرده­ها و ... .

3-      اخذ مجوز برگزاری مناقصات ]امور سرایداری پشتیبانی حفاظتی - گروه­های پرستاری و بهداشتی -  خودرویی[ و مزایدات ارجاعی از معاونت توسعه مديريت، منابع و برنامه­ريزي دانشگاه.

4-      بررسی و تنظیم اوراق شرایط و قرارداد مناقصات و مزایدات دانشگاه (قبل از برگزاری) .

5-      بارگزاری مناقصات و مزایدات و اوراق شرایط پس از اخذ پاراف مدیریت­های مرتبط در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت جهت برگزاری مناقصات.

6-      تنظیم برنامه زمانی بازگشائی مناقصات و برگزاری مناقصه مربوطه در تاریخ معین طبق دعوت­نامه.

7-      تهیه و تنظیم قراردادها و اخذ امضای پیمانکار؛ و ارسال قراردادها به واحد جهت امضای بالاترین مقام واحد مربوطه.

8-      تهیه و تنظیم متمم­های مربوط به قراردادهای خدمات شرکتی (پس از اخذ مجوز مربوطه از ریاست محترم یا معاونت توسعه محترم دانشگاه) .

9-      تهیه و تنظیم آمار مربوط به کلیه قراردادهای واگذاری خدماتی (امور سرایداری پشتیبانی حفاظتی گروه­های پرستاری و بهداشتی- خودرویی) واحدهای تابعه دانشگاه، به تفکیک هر واحد.

10-  تنظیم نامه­های ارسالی کلیه واحدهای تابعه دانشگاه، در خصوص قراردادهای واگذاری امور مربوطه به واحدهای تابعه دانشگاه.

نام :حمید

نام خانوادگی : نیک کار

مدرک تحصیلی :فوق دیپلم

رشته تحصیلی :حسابداری

سمت : کارشناس اداره امور قراردادها، مناقصات و مزایدات دانشگاه

شماره تماس : 04431937105

شرح وظایف:

1-      تهیه و تنظیم اسناد مزایدات و مناقصات و خریدهای مربوط به واحدهای تابعه دانشگاه.

2-      برگزاری مناقصات و مزایدات و تهیه و تنظیم کلیه مکاتبات در خصوص مناقصات و مزایدات شامل اخذ مجوز، مکاتبه با واحدها، دعوت­نامه، صورتجلسات، ابطال یا عودت سپرده­ها و ... .

3-      اخذ مجوز برگزاری مناقصات و مزایدات ارجاعی از معاونت توسعه مديريت، منابع و برنامه­ريزي دانشگاه.

4-      بررسی و تنظیم اوراق شرایط و قرارداد مناقصات و مزایدات دانشگاه (قبل از برگزاری) .

5-      بارگزاری مناقصات و مزایدات و اوراق شرایط پس از اخذ پاراف مدیریت­های مرتبط در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت جهت برگزاری مناقصات.

6-      تنظیم برنامه زمانی بازگشائی مناقصات و برگزاری مناقصه مربوطه در تاریخ معین طبق دعوت­نامه.

7-      تهیه و تنظیم قراردادها و اخذ امضای پیمانکار؛ و ارسال قراردادها به واحد جهت امضای بالاترین مقام واحد مربوطه.

8-      تهیه و تنظیم متمم­های مربوط به قراردادهای مربوطه (پس از اخذ مجوز مربوطه از ریاست محترم یا معاونت توسعه محترم دانشگاه) .

9-      تهیه و تنظیم آمار مربوط به کلیه قراردادهای مربوط به واحدهای تابعه دانشگاه، به تفکیک هر واحد.

10-  تنظیم نامه­های ارسالی کلیه واحدهای تابعه دانشگاه، در خصوص قراردادهای واگذاری امور مربوطه به واحدهای تابعه دانشگاه.

      11  - انجام سایر امورات مرتبط با شغل، حسب نظر مقام مافوق.


نام : سیده گلناز

نام خانوادگی : زمانی

مدرک تحصیلی :لیسانس 

رشته تحصیلی :مدیریت بازرگانی

سمت :کارشناس اداره امور قراردادها، مناقصات و مزایدات دانشگاه(امور تهیه طبخ و توزیع غذا)

 شماره تماس : 04431937105

شرح وظایف:

     1-       تهیه و تنظیم اسناد مزایدات و مناقصات و واگذاری امور تغذیه کلیه واحدهای تابعه دانشگاه.

2-       بارگزاری مناقصات و مزایدات و اوراق شرایط پس از اخذ پاراف مدیریت­های مرتبط در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت جهت برگزاری مناقصات.

3-       اخذ مجوز برگزاری مناقصات ]واگذاری تهیه، طبخ و توزیع غذا[ و مزایدات ارجاعی از معاونت توسعه مديريت، منابع و برنامه­ريزي دانشگاه.

4-       بررسی و تنظیم اوراق شرایط و قرارداد مناقصات و مزایدات دانشگاه (قبل از برگزاری) .

5-       برگزاری مناقصات و تهیه و تنظیم کلیه مکاتبات در خصوص مناقصات و مزایدات شامل اخذ مجوز، مکاتبه با واحدها، دعوت­نامه، صورتجلسات، ابطال یا عودت سپرده­ها و ... .

6-       تنظیم برنامه زمانی بازگشائی مناقصات و برگزاری مناقصه مربوطه در تاریخ معین طبق دعوت­نامه.

7-       مستندسازی اقدامات انجام شده در پرونده­های مربوطه و انجام سایر امورات مرتبط با شغل مورد تصدی.

8-       تهیه و تنظیم قراردادها و اخذ امضای پیمانکار؛ و ارسال  به واحد جهت امضای بالاترین مقام واحد مربوطه.

9-       تهیه و تنظیم متمم­های مربوط به قراردادهای واگذاری تهیه، طبخ و توزیع غذا (پس از اخذ مجوز مربوطه از ریاست محترم یا معاونت توسعه محترم دانشگاه) .

10-    پاسخ به نامه­های ارسالی کلیه واحدهای تابعه دانشگاه، در خصوص قراردادهای واگذاری امور مربوطه به واحدهای تابعه دانشگاه.

11-    انجام سایر امورات مرتبط با شغل، حسب نظر مقام مافوق.


نام : گیلد

نام خانوادگی :آرامون

مدرک تحصیلی :لیسانس 

رشته تحصیلی :روابط عمومی و تبلیغات

سمت : کارشناس اداره امور قراردادها، مناقصات و مزایدات دانشگاه( امور خدمات عمومی - تنظیف- داروخانه ها)

 شماره تماس : 04431937105

شرح وظایف:

 1-      تهیه و تنظیم اسناد مناقصات امور خدماتی (تنظیف) و مزایدات واگذاری کلیه داروخانه­های کلیه واحدهای تابعه دانشگاه.

2-      بارگزاری مناقصات و مزایدات و اوراق شرایط پس از اخذ پاراف مدیریت­های مرتبط در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت جهت برگزاری مناقصات.

3-      اخذ مجوز برگزاری مناقصات و مزایدات ]امور خدماتی (تنظیف) و اجاره مکان داروخانه­ها[ ارجاعی از معاونت توسعه مديريت، منابع و برنامه­ريزي دانشگاه.

4-      بررسی و تنظیم اوراق شرایط و قرارداد مناقصات و مزایدات دانشگاه (قبل از برگزاری) .

5-      برگزاری مناقصات و مزایدات و تهیه و تنظیم کلیه مکاتبات در خصوص مناقصات و مزایدات شامل اخذ مجوز، مکاتبه با واحدها، دعوت­نامه، صورتجلسات، ابطال یا عودت سپرده­ها و ... .

6-      تنظیم برنامه زمانی بازگشائی مناقصات و برگزاری مناقصه مربوطه در تاریخ معین طبق دعوت­نامه.

7-      تهیه و تنظیم قراردادها نسخه و اخذ امضای پیمانکار یا مستأجر؛ و ارسال به واحد جهت امضای بالاترین مقام واحد مربوطه.

8-      تهیه و تنظیم متمم­های مربوط به قراردادهای امور تنظیفی (پس از اخذ مجوز مربوطه از ریاست محترم یا معاونت توسعه محترم دانشگاه) .

9-      انجام کلیه امورات مربوط به تمدید سال دوم یا سوم مربوط به اجاره مکان داروخانه­های واحدهای تابعه دانشگاه.

10-  مستندسازی اقدامات انجام شده در پرونده­های مربوطه و انجام سایر امورات مرتبط با شغل مورد تصدی.

11-  تهیه و تنظیم آمار مربوط به کلیه قراردادهای واگذاری امور تنظیفی و قراردادهای واگذاری داروخانه­های واحدهای تابعه دانشگاه، به تفکیک هر واحد.

12-  تنظیم نامه های ارسالی کلیه واحدهای تابعه دانشگاه، در خصوص قراردادهای واگذاری امور تنظیفی و واگذاری داروخانه­های واحدهای تابعه دانشگاه.

13-  انجام سایر امورات مرتبط با شغل حسب نظر مقام مافوق.