شرح وظایف گروه مهندسی مشاغل عبارتاند از: ۱- بررسی، تحلیل و نظارت بر فرایند انتصابات و تغییر عناوین کارکنان بر اساس آییننامهها و ضوابط ابلاغی. ۲- نظارت بر صحت احکام استخدامی کارکنان. ۳- بررسی، تحلیل و نظارت بر فرایند ارتقاء طبقه کارکنان. ۴- بررسی، تحلیل و نظارت بر فرایند ارتقاء رتبه کارکنان. ۵- بررسی، تحلیل و نظارت بر فرایند احتساب مدرک تحصیلی کلیه کارکنان. ۶- بررسی، تحلیل و نظارت بر فرایند احتساب سوابق دولتی و تجربی کارکنان. ۷- مکاتبه با مدیریت حراست در خصوص کارکنان متقاضی پستهای مدیریتی و سرپرستی. ۸- پیگیری و برگزاری جلسات کمیته اجرایی مهندسی مشاغل. ۹- بررسی درخواستهای ادامه تحصیل کارکنان بر اساس ضوابط مرتبط و شرایط احراز و اعلام نتیجه در سامانه مهندسی مشاغل. ۱۰- بررسی و تائید درخواستهای ارتقاء در سامانه مهندسی مشاغل. 11-نظارت بر کمیتههای فرعی طرح طبقهبندی مشاغل واحدهای تابعه دانشگاه. 12-پاسخ به مکاتبات مربوط به شکایات کارکنان به دیوان عدالت اداری. 13-بازدید از واحدهای تابعه دانشگاه و نظارت بر صحت امور مهندسی مشاغل. 14-شرکت در همایشها، جلسات و کارگروههای کشوری و منطقهای مهندسی مشاغل در خصوص تدوین شرایط احراز، شرح وظایف، ضوابط انتصاب مدیران و ... 15-بهروز نمودن بانک اطلاعاتی مرتبط با حوزه مهندسی مشاغل. 16-انجام مطالعات و تحلیلهای علمی مستمر در خصوص طراحی شغل، تجزیهوتحلیل شغل و شرایط احراز شغل. 17-مشارکت در نیازسنجی آموزشی و تدوین محتوا و راهنماهای آموزشی در حوزه مهندسی مشاغل بر اساس ضوابط ابلاغی و پیشنهاد برگزاری دورههای آموزشی 18-مشارکت در تدوین و پایش برنامه عملیاتی اختصاصی و مشترک مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه. 19- مدیریت اسناد و صورتجلسات کمیتههای اجرایی طرح طبقهبندی مشاغل و سایر جلسات مرتبط. 20-پاسخ به مکاتبات واحدهای تابعه دانشگاه در خصوص مهندسی مشاغل. 21- تهیه گزارشهای عملکرد بهصورت دورهای و ارسال به مسئولین و مراجع مربوط.
|