English|فارسي  | سایت اصلی دانشگاه |   امروز: دوشنبه ٠١ آبان ١٣٩٦

 

1-مطالعه و اجرای قوانین و مقررات ، آئین نامه ها ، بخشنامه ها و دستورالعمل های استخدامی  .

2- پیگیری در خصوص اخذ مجوز استخدام و نشر آگهی استخدام

3- نظارت و تائید احکام استخدام رسمی ، پیمانی، خرید خدمت ، تغییر ضریب حقوقی ، انتقال ، انتصاب ، ارتقاء طبقه شغلی ، رتبه ، ماموریت ، مرخصی ، تعلیق و خروج از خدمت کارکنان ، استعفاء ، خدمت نیمه وقت بانوان ، عائله مندی و اولاد و .....

4- اجرای مقررات انضباطی ( تخلفات اداری)

5- نظارت بر انجام امور واحدهای کارگزینی .

6- کوشش در زمینه افزایش اطلاعات و کارآیی کارکنان کارگزینی و شبکه های بهداشت و درمان و واحدهای تابعه  

7- ثبت اطلاعات کارکنان در سامانه ارتقاء رتبه وزارت متبوع جهت اخذ رتبه های شغلی خبره و عالی

8- رسیدگی به شکایات کارمندان و شکایات واصله از مراجع قضائی و تهیه لوایح دفاعیه لازم

9- صدور احکام کارگزینی برای کارکنان اعم از ارتقاء رتبه ، طبقه ، احتساب مدرک تحصیلی ، تغییر عنوان و ....

10- تهیه ، تدوین و ابلاغ بخشنامه های و آئین نامه ها و دستورالعملهای اجرائی به واحدهای تابعه

11-  تهیه و تنظیم برگ خلاصه سوابق خدمتی

12 - نظارت و کنترل لازم بر صحت احکام صادره توسط همکاران کارگزینی

13- شرکت فعال در دوره های مهارتی ، آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله

14- بررسی حضوری از واحدهای تابعه و تجزیه و تحلیل عملکرد آنها و ارائه گزارش به مقام مافوق

15 - انجام سایر امورات محوله بر حسب نظر مقام مافوق مطابق مقررات